shin-chan
12 april 2012 22:03
1. Inte sett, men den ligger i ''ska se'' listan ^^
2. Har inte sett den, men kanske ska göra det? :D
3. Air har jag sett! Tyckte den var helt okej, sorglig dock :')
4. Higurashi har jag sett 10 avsnitt ungefär, har inte blivit av att se mer, men mycket rolig!
5. K-ON håller jag på att läsa mangan! :D Grymt rolig ^^
6. Toradora, samma här! Sett några avsnitt :) Får se till att börja kolla igen x)
7. Nyan koi, inte hört om denna animen faktist!
8. Elfen Lied, sett 2 avsnitt ungefär. Men jag slutade titta pga lite känslig för skräck anime serier xD
Serier jag gillar är: InuYasha, Ranma, Shugo Chara, Samurai Champloo, Train, Death Note, Ouran High school Host Club, NANA mm :)