my secret anime life

Direktlänk till inlägg 25 augusti 2011

PINSAMT! (GICK VILSE I SKOLAN....) (MISSADE LEKTION!!....................)

Av shin-chan - 25 augusti 2011 18:38

Hej på er!

Dagen har varit bra! Tyska, Samhäll och idrott :)

Fast... jag missade idrotten för att jag tappade bort mig XD (GICK VILSE)

Asså våan skola är SUPERSTOR och lärarna vet inte ens vad alla salar ligger!!!

Men iaf!  När jag väl hittade rät så visade det sig att de hade gått någon annan stans.... så jag fick sitta och plugg glosor och vänta på att ge en bra förklaring och be om ursäkt XD PNSAMT! <3

Har iaf fåt många nya kompisar! Många är superdupersmarta! O.O Känner mig lite bortkommen bland alla naturana >.< Men jag ska jobba på! :`)

En viktig grej, jag kanske inte kommer att kunna uppdatera lika mycket som förut. Skolan först liksom, så jag måste skära ner på kategorierna här. FÖLÅT men så är det!  

Jag siktar på att bara ha:

Allmänt

Bilder

Cosplay

Japan/Random

Recension

Cute stuff

Mina teckningar

Även om jag slutar att skriva i AMV, Episoder och intervjuer så kommer dom naturligtvis att vara kvar! Jag ska göra mitt bästa för att hinna med allt, jagsitter ju trots allt och uppdaterar 2,5 timmar per dag på bloggen typ

GLÖM INTE UTLOTTNINGEN AV

SPOTIFY INVITES!

(ska åka och köpa skrivblock nu XD behöver MEEEEER!)

anime group

 
 
Natori

Natori

25 augusti 2011 19:19

Ah stackaren, va synd :( Vet hur det känns! Jobbigt! Men kan ju vara kul också :D Längtar redan tills jag blir 15 :D Fast får ha kul medan tiden är =) Ha det bra på din nya skola ^^

http://x-world.bloggplatsen.se

shin-chan

25 augusti 2011 20:39

Tack!

 
Allis

Allis

25 augusti 2011 20:24

Hej, fin blogg :)

http://allisinwonderland.blogg.se

shin-chan

25 augusti 2011 20:39

Tanhkuuu! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av shin-chan - 1 juli 2012 11:23


    The gaze of the spectators becomes riveted on the gorgeous motifs of the yatai floats.   Dates: October 9th and 10thPlace: Sakurayama Hachiman ShrineCity: 178, Sakura-machi, Takayama City, Gifu PrefectureThe Takayama Festival, which is c...

Right now! (*w*)

Right now i'm watching The Legend of Korra (´ω`★)

(♥w♥)

Ima nanji desuka? What time is it?

Read about me/the blog \(*O*)/


My name is Shin-chan, i write about my life, anime, manga, Japan and kawaii! (*≧▽≦)
mysecretanimelife@live.com
Twitter:@HigurashiShin
Facebook: shin-chan.bloggplatsen.se
Instagram: ShinHigurashi

Musiiic

asa means morning in japanese

Here, you find (^o^)y

Konnichiwa means hi in japanese

Question me! (^^)//

158 besvarade frågor

arigatō means thankyou in japanese

VOTE ($v$)

Can you understand when the blog is in english and not swedish?
 Yes
 No

Genki desu means good thankyou in japanese

Calendar ^(*-*)^

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Cute slideshow

Sayōnara means bye on japanese

Latest posts (~_^)

Tasukete! means help! in japanese

Abunai! means look out in japanese

Dōzo means please in japanese

Follow the blog (^-^)V

bloglovin

aki means fall in japanese

Recent years (z_z)

Search in the blog (*¬*)

hachi means eight in japanese

Archives (=^_^=)

shuu means week in japanese

Links w(^o^)W

kanojo means she in japanese

RSS ('O')

haha means mother in japanese

Visitor statistics (o_o)

sueeden means sweden in japanese

Byee!!


Ovido - Quiz & Flashcards