my secret anime life

Alla inlägg den 10 juni 2011

Av shin-chan - 10 juni 2011 17:37

Sista dagen för 11 Days of Fangirls!

Men oroa er inte ^^

Jag har en ny grej på gång!


Normala Personer: Lägger inte upp det här i sin blogg.



Fangirls: Måste ha den här i sin presentation, så att de inte blir anfallen av någon ond demon!


Kopiera om du är ett Manga & Anime fan (Fast skriv om det med dina favoritkaraktärer.) Och klistra in i din blogg! 


OBS! Om någon vill ha den på sin blogg. Mejla mig mysecretanimelife@live.com

Så skickar jag hela listan :)

 

beckaaas.bloggplatsen.se

Av shin-chan - 10 juni 2011 17:16

Hejsan!


Har nyss städat lite :)

Och packat till Cypern! Åker på söndag <3


Igår sov jag över hos Elisa med emma ^^ Det var superkul! Ni kan läsa mer om det på Elisas och Emmas bloggar Har nämmligen gästbloggat på dom!


Finns inte så mycket att skriva, gött att skolan är slut nu så man slipper läsxor ock sånt!

Men det kommer nog att bli lite tråkigt senare haha

Jag slår vad om att jag kommer att längta efter att skolan börjar igen!

Fördå blir det gymnasiet för mig!

Btw har hittat en SUPERBRA bok om manga/anime osv!

 Mangabibloteket 


  

Wallpaper jag har just nu

beckaaas.bloggplatsen.se


Right now! (*w*)

Right now i'm watching The Legend of Korra (´ω`★)

(♥w♥)

Ima nanji desuka? What time is it?

Read about me/the blog \(*O*)/


My name is Shin-chan, i write about my life, anime, manga, Japan and kawaii! (*≧▽≦)
mysecretanimelife@live.com
Twitter:@HigurashiShin
Facebook: shin-chan.bloggplatsen.se
Instagram: ShinHigurashi

Musiiic

asa means morning in japanese

Here, you find (^o^)y

Konnichiwa means hi in japanese

Question me! (^^)//

158 besvarade frågor

arigatō means thankyou in japanese

VOTE ($v$)

Can you understand when the blog is in english and not swedish?
 Yes
 No

Genki desu means good thankyou in japanese

Calendar ^(*-*)^

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Cute slideshow

Sayōnara means bye on japanese

Latest posts (~_^)

Tasukete! means help! in japanese

Abunai! means look out in japanese

Dōzo means please in japanese

Follow the blog (^-^)V

bloglovin

aki means fall in japanese

Search in the blog (*¬*)

hachi means eight in japanese

Archives (=^_^=)

shuu means week in japanese

Links w(^o^)W

kanojo means she in japanese

RSS ('O')

haha means mother in japanese

Visitor statistics (o_o)

sueeden means sweden in japanese

Byee!!


Skapa flashcards